Rajta Viktor dekoráljad :D
Viktor: Köszönöm a megtisztelő Lehetőséget
Ezennel bemutatnám az én autóm születésének a történetét.
Egyszer egy szép Karácson előtti napon találtunk egy szép trabantot. Első látásra megtetszett. A tulajnál meg is vizsgáltuk, jónak tünt nagyon motorikusan. A kaszni se volt olyan borzasztó állapotba...
Sajnos ez hamar kiderült hogy nem így van. Szóval ez első munkák a lakatolásos munkák voltak.
A borítást ezzel a nagyapám által készített elég praktikus bortóval csináltuk.
Hatyúnyak majdnem mindenhol ilyen volt. De nem kapott újjat, hanem, nagy elhatározással úgy döntöttünk. hogy szépen körbe lemezeljük 2mm-es lemezzel. Így történt, hogy nagyon maszív lett, annak ellenére hogy nem voltak belső merevítők.
Sajnos a hátulja se volt szép, De itt is csak lemez csíkokat kapott.
No comment... Ezzel a mai napig is szívok.
Sajnos a hegesztés utáni állapotokról nincs kép, de annyit hozzá tennék hogy a festéket eltávolítottuk a hegeszeteni kívánt területekről és utána a hegesztéseket sziloplasztal védtük, majd jó vastagon lefestettük alvázvédővel (kb 4 liter az egész alvázra)
A kedvenc képem. Bár így maradna örökké.
Az apróbb hibákat javítottuk. Fékcső csere ami sérült volt, valószínűleg felverhette egy kő.
Kipufogó lefestve hőálló ezüst festékkel (erről az a tapasztalatom, hogyha ráég szépen akkor utána nem jön le)
következő szép eset. A hátsó teleszkópom mindig szenvedett. Aztán Kornél barátom adott egyet, ami szintén elvérzett, de utólag kiderült hogy az én hibámból. Végül a sok rosz teleszkópot össze szedtem és mindent szétszedtem. Az lett az egésznek a vége, hogy a szimeringet kicseréltem. Majd azt az alkatrészét is ami meggátolja hogy kotyogjon az egész. Mostmár nagyon szépen működik az egész.
A nagy motor tér alakítás (nem is olyan nagy )
Nos ilyen volt... Nekem nagyon nem tetszett, de nem volt lelki erőm neki látni hogy rendbe pofozzam.
Végül csak neki fogtam egy szép nyári napon, amikor a verebek visítottak, faterom kiabált. A bogarak meg csak úgy ragadtak a friss festékbe....
Mondtam hogy sokat szívok ezzel. Eddig 5x történt ez meg és a mai napig rettegek tőle.
Ezzel el is értem a végére. Remélem tetszett. Még folytatom amint lesznek javítások.
Zárókép: A kedvenc téli gumim
|
Szia légyszi segits a hátsótelókat én is cserélgetem mitöl kopoghat ????mi az az alkatrész a felsö gumi vagy az alsó??mert állitólag egy szerelö azt mondta nekem hogy a régi telom kihagyott egy ponton de amit bele raktunk az is kopog de nagyon mi az amit cserélnem kell még???
Helló! Minden felső alkatrészét ellenőrizd, hogy nem e kopott. Van ott szimering, meg ilyen persely még. A filc is fontos mert lehúzza a maradék olajat ami vissza is jut a teleszkópba mikor befele megy a túd.
A dugatyú se mozogjon, meg ne is legyen túlságosan meghúzva. Ami meg a legfontosabb az meg a megfelelő olaj szint. Én úgy szoktam, hogy összerakom és teljesen függőben megnézem nem e fut levegőre. Ha igen akor szétszedem és öntök bele még hidraulika olajat. Aztán megint próba. Addig csinálom amíg jó nem lesz.
Ha egy ponton kihagyott az is előforduhat hogy a rúd egy nagyon picit meg van hajolva.